Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Reform nuku!

2010.08.12. 11:12 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: politika reform cséfalvay

Én mindig el vagyok maradva a napi érdekes hírektől. Csak most olvastam, hogy:

"2012-2013 előtt nem indít érdemi reformot az Orbán-kormány, ahhoz ugyanis érzékelhető gazdasági növekedés szükséges, mondta a Népszavának Cséfalvay Zoltán stratégiai államtitkár. A kormány célja, hogy minél hamarabb a piacról legyen finanszírozható a gazdaság. "El kell jutni oda, hogy biztonsági háló (IMF-segítség) nélkül is vegyék a magyar állampapírokat" – mondta."

Csakúgy, mint 1998-2002 között. Nem csinálunk autópályákat, beruházásokat, reformokat, másoktól várjuk a pénzt és majd csak lesz valahogy, hiszen úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna. Csak arra vagyok kíváncsi, hogy a jobboldali szavazók mikor eszmélnek fel, hogy átverték őket az azonnali Kánaán ígéretével? (16%-os SZJA, családi adó stb.)

 

Ps.: Amint az alábbi diagramon látszik, az Orbán kormány legutóbbi regnálása idején volt átlagban a legalacsonyabb a reálbér. Az Antall kormány padlóra vitte az országot a kárpótlással, Hornéknak kellett a Bokros-csomag, hogy egyenesbe jöjjünk. Nem is értem, hogy a jobbra szavazók Alzheimer-kórban szenvednek, vagy csak diszlexiások?

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr592216543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása