Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kis pártok sirámai

2010.02.24. 16:04 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: politika választás ajánlószelvény kis pártok

Nem tudok egyetérteni azokkal a véleményekkel, miszerint a nagy pártok részéről a kelleténél lényegesen több ajánlószelvény begyűjtése ellehetetleníti a kis pártokat, mondván, hogy nekik nem marad cédula. Mindnyájan tudjuk, hogy egy választókörzetben átlagosan kb. 45 ezer választásra jogosult van. Ha ennyi ember között egy pártnak nincs legalább 100 tagja, akik a rokonok, ismerősök közül csak tíz szelvényt be tudna gyűjteni, akkor szerintem ez a párt nem is létezik. Legalábbis abban a választókerületben. Érdekes, hogy a Civil Mozgalom honlapján csak Seres Mária neve szerepelt két héttel ezelőtt. Amikor egy rövid emilben megkérdeztem, hogy kik a többiek, azt a krekk választ kaptam, hogy "több, mint 600 ezren vagyunk". Nem akartam megkérdezni, hogy: név szerint? Ha ez igaz lett volna, akkor gyerekjáték lehetne 132 ezer kopogtatócédula összegyűjtése. Az a véleményem, hogy ezek az új mozgalmak legfeljebb néhány tíz, korábbi politikai próbálkozásaikban sikertelen emberek gyülekezetei. (Név szerint is felismerhető némelyikük, aki több formációban is szerepelt már.) 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr221786995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása