Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Az elítélt

2010.02.18. 10:41 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: film mozi az elítélt

Megnéztem DVD-n Az elítélt (Felon) c. filmet.  Nem emlékszem, hogy játszották volna moziban, hírét sem hallottam, noha 2008-ban készült. Szerintem egy hihetetlenül jó börtönfilm és bemutatja az USA "igazságszolgáltatását". Nálunk sem mennek jól a dolgok, ami a jogos védelem megítélését illeti, a börtönviszonyokat tekintve meg sokkal pocsékabbak. Míg az USA-ban a szigorított elkülönítőben büntetés a "csak" heti háromszori fürdés és a napi egy órás séta, addig a Venyige utcában az előzetes letartóztatásban lévők hetente egyszer fürödhetnek öt percig. Val Kilmer-re rá sem ismertem volna, ha nem olvasom el a stáblistát, ugyanis eléggé meghízott:

 

A börtönéletre nagyon jellemző Elmore Leonard idézete: "Vietnamba én elvittem volna a fürdőgatyámat is, mert az üdülés ahhoz képest, ami a sitten történik. Persze, a háborúban meg is lehet halni, de az még mindig jobb, mint ami Jacksonban naponta megeshet veled. Sokszor csak azért teszel szívességet valakinek, hogy cserébe ne erőszakoljon meg, vagy ne hugyozzon a kajádba. Hogy békén hagyjanak, hogy megvásárold az életbiztosításodat."

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr751768410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása