Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gyógyszerkálvária

2010.02.11. 13:31 | svejk | 1 komment

Címkék: egészségügy gyógyszerek patika dünnyögéseim

Egy hét, 10 patikalátogatás. Sajnos, szükségem van gyógyszerekre. Már többször írtam, hogy szerintem nagyon sok patika van és foggal-körömmel ragaszkodnak privilégiumaikhoz, tiltakoznak a gyógyszerliberalizáció, az automaták ellen. Környékünkön elég sok patika van és sűrűn előfordul, hogy valamely gyógyszer nincs raktáron. Ilyenkor sem azt mondják, hogy majd rendelnek, hanem hogy előre fizessem ki és másnap menjek érte. Előfordul azonban, hogy akkorra sem érkezik meg a rendelés. Eszükbe nem jutna, hogy felkínálják a telefonon való értesítést, hogy mikor mehetek érte (kivétel persze lehet, de nem errefelé).
  A legutóbbi esetem azonban messze túltesz mindenen, a párját ritkítja. A legközelebbi patikában először kifizettem, de másnap nem érkezett meg a gyógyszer. Visszaadták a pénzt, mondván, hogy hiánycikkről van szó. A következő négy helyen sem kaptam, de az utóbbinál ígéretet tettek, hogy beszerzik. Még háromszor voltam náluk két napos időközönként, de végül visszakértem a receptet és a pénzt. Elmentem a kb. ötszáz méterrel távolabbi gyógyszertárba, ahol azonnal megkaptam. Ez volt a tizedik patikalátogatás! Rövid ünnepséget tartottam. Hiába van tehát sok gyógyszertár, ha nincs pénzük a megfelelő készletezésre, mivel egymás elől szívják el a vevőket, így nem csoda, hogy alacsony a nyeresége egyeseknek.
Utóirat: most láttam, hogy az egyik már bezárt, ki van írva, hogy eladó az üzlet. 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr341749231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

svejk 2010.02.17. 14:16:11

Most olvastam, hogy "2006 óta 412-vel nőtt a gyógyszertárak száma, miközben az árréstömeg tetemesen csökkent, hiszen az évente beváltott receptszám 150 millió körül maradt". Ez is igazolja mondandómat, hogy sok patika felesleges.
süti beállítások módosítása