Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Miért kerülnek sokba az önkormányzatok?

2010.01.25. 15:13 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: gazdaság önkormányzat dünnyögéseim parkolási díj

Esetem a parkolási engedéllyel:
Értesítést kaptam a polgármesteri hivataltól, hogy fáradjak be kocsim parkolási engedélyéért. A levélben közölték, hogy "az önkormányzat vezetése mindent elkövet, hogy a lakosság terhei csökkenjenek, és az ügyintézés a legcsekélyebb kényelmetlenséget okozza."
Ennek érdekében egy kis szuterénhelyiségben lehet megkapni a matricát, ahová kb. 20 perces, mínusz 5 fokban történő sorbaállás után jutottam be. Fegyveres rendőr volt az ajtónálló, ezen kívül 6 "ügyintéző" volt bent. Az egyik felvette az adataimat (személyi igazolvány és forgalmi engedély), bepötyögte a számítógépbe, majd egy papírt átvitt a pénztároshoz. Itt kisvártatva szólítottak, majd befizettem a féléves díjat, kaptam egy átvételi elismervényt, amelyet alá kellett írnom (szerintem elég, ha a pénzt átvevő írja alá, nem az átadó). Ezzel el kellett mennem egy harmadik asztalhoz, ahol három további aláírás után kaptam egy papírt és egy matricát. Mivel két felvevő - kiadó asztal és egy pénztáros volt, az öt alkalmazottat értem, de hogy mit csinált a hatodik, azt nem. Ő volt a tartalék?
Egy bankban például egy személy rögzíti a számítógépben az adatokat, milliós összegeket vesz fel, vagy ad ki, itt meg 500.-Ft befizetése ilyen bonyolult. Nagyon sok tartalék van az önkormányzatoknál és az egész közalkalmazotti, köztisztviselő állományban. Nem véletlen, hogy nálunk a legmagasabb az arányuk az összes foglalkoztatotton belül. 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr401700864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása