Esetem a parkolási engedéllyel:
Értesítést kaptam a polgármesteri hivataltól, hogy fáradjak be kocsim parkolási engedélyéért. A levélben közölték, hogy "az önkormányzat vezetése mindent elkövet, hogy a lakosság terhei csökkenjenek, és az ügyintézés a legcsekélyebb kényelmetlenséget okozza."
Ennek érdekében egy kis szuterénhelyiségben lehet megkapni a matricát, ahová kb. 20 perces, mínusz 5 fokban történő sorbaállás után jutottam be. Fegyveres rendőr volt az ajtónálló, ezen kívül 6 "ügyintéző" volt bent. Az egyik felvette az adataimat (személyi igazolvány és forgalmi engedély), bepötyögte a számítógépbe, majd egy papírt átvitt a pénztároshoz. Itt kisvártatva szólítottak, majd befizettem a féléves díjat, kaptam egy átvételi elismervényt, amelyet alá kellett írnom (szerintem elég, ha a pénzt átvevő írja alá, nem az átadó). Ezzel el kellett mennem egy harmadik asztalhoz, ahol három további aláírás után kaptam egy papírt és egy matricát. Mivel két felvevő - kiadó asztal és egy pénztáros volt, az öt alkalmazottat értem, de hogy mit csinált a hatodik, azt nem. Ő volt a tartalék?
Egy bankban például egy személy rögzíti a számítógépben az adatokat, milliós összegeket vesz fel, vagy ad ki, itt meg 500.-Ft befizetése ilyen bonyolult. Nagyon sok tartalék van az önkormányzatoknál és az egész közalkalmazotti, köztisztviselő állományban. Nem véletlen, hogy nálunk a legmagasabb az arányuk az összes foglalkoztatotton belül.
Miért kerülnek sokba az önkormányzatok?
2010.01.25. 15:13 | svejk | Szólj hozzá!
Címkék: gazdaság önkormányzat dünnyögéseim parkolási díj
A bejegyzés trackback címe:
https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr891700864
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
