Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A leguniverzálisabb foglalkozás

2009.07.07. 14:21 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: biztonság pályaválasztás őrző védő

Meglepetéssel tapasztaltam, hogy újonnan átadott orvosi rendelőintézetünket biztonsági őrök felügyelik. A bejárat mellett külön szobájuk van és néha fekete ruhájukban, karjukon "Security" felirattal, bőr fejjel végigsétálnak az egyes szintek folyosóin, hogy a nyavalyás betegeket - akik amúgy is idegesek testi bajaik és a hosszú várakozás miatt - "megnyugtassák". Én eddig ilyet még kórházakban sem láttam, nemhogy egy házi- és gyermekorvosi rendelőben.
Úgy tűnik, hogy az őrző-védő ágazat a gazdaság és szolgáltatás minden területén terjed Húsz éve nem is gondoltam volna arra, hogy az egészségügyben is feltűnnek.
Kedves szülők! Gyermekeik jövőjéről akkor gondoskodnak a legjobban, ha dagadó izmokkal, kopasz fejjel biztonsági őrnek taníttatják őket. A kommunikácó, szociológus, médiaszakos stb. pályákat felejtsék el! Igaz, hogy az őrök legfeljebb a beteg, öreg emberekkel kekeckednek, a tolvajlásokat, rablásokat nem tudják megakadályozni, fegyverüket többnyire elveszik, de hát éppen ez a legfontosabb, mert így lesz a pálya veszélytelen és dinamikusan fejlődő.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr931231972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása