Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Árvíz és a Gyalog galopp

2013.06.10. 14:52 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: orbán szakértelem árvíz védelem gyalog galopp

Tegnap este volt szerencsém ismét megnézni a Gyalog galopp-ot, a Monty Python társulat felejthetetlen filmklasszikusát. Hogy hogyan jön ez a mostani nagy árvízvédelmi szakértelemhez? Megvilágosodott előttem amikor a film 1:14:52 - 1:18:05 közötti részét láttam, amelyet itt megnézhettek:

Hőseink a szent grál keresése közben eljutnak a halál hídjához. A híd őrzője csak azokat engedi át, akik három kérdésére válaszolni tudnak. Miután Robin és Galahad belezuhan a szakadékba, Arthur királynak teszi fel a kérdéseket az őr:
- Mi a neved?
- Arthur vagyok, a britek királya.
- Mit keresel?
- Én bizony a szent kelyhet.
- Mennyi egy töketlen fecske maximális repülési sebessége?
- Az attól függ, hogy milyen fecske. Afrikai, vagy európai?
- Azt nem tudom, mondja az őr és erre ő zuhan bele a szakadékba.

Megkérdezik Arthurt, hogy:
- Honnan tudsz te ennyit a töketlen fecskékről?
- Egy királynak mindenhez kell értenie.

Ekkor jöttem rá, hogy honnan szerezte miniszerelnökünk az árvízi védekezés irányításához szükséges szakértelmét és bátorságát.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr155354063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása