Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tűzvédelem

2015.02.20. 16:21 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: tűzvédelem Kossuth címer

Ma egy érdekes autót láttam:

tuzvedelem.jpg

Először a Kossuth címer láttán azt hittem, hogy szabadságharc, netán forradalom van, esetleg detronizálták Vader királyt

king-vader_cr.jpg

és elvették a koronáját. A rádióban azonban nem szólt Beethoven Egmont nyitánya, így arra gondoltam, hogy valamilyen tűzvédelmi berendezéseket gyártó, áruló, vagy szerelő cég kocsija lehet, aki úgy gondolja, hogy egy köztársasághoz nem illik a korona.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr907192191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása