Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Most ez rasszizmus, vagy nacionalizmus?

2015.01.13. 14:39 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: rasszizmus nacionalizmus nemzetiségek

Ma délelőtt a Széll Kálmán téren jöttem keresztül. A metró lejárat mellett két bugyiárus roma asszony állt. Az egyik azt mondta a másiknak:

- Úgy látszik jönnek /rendőrök v. közterületfelügyelők/, mert a román lány már pakol.

Hátrafordultam és láttam hogy egy harmadik roma asszony tényleg csomagolt.
Most akkor kikről szólt a történet? Három romáról, két magyarról és egy románról? A legvalószínűbb, hogy három magyarról, mert én nem tudok se románul, se romául, tehát más nyelven meg sem értettem volna őket, kizárólag magyarul.
Eszembe jutott Szakcsi Lakatos Béla egy mondata:
"Vannak antiszemita és cigányellenes emberek ugyan, de azt is el kell ismerni, hogy minden fekete, sárga és zsidó ember valahol rasszista."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr507068023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása