Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fel nem robbant bomba?

2014.08.03. 15:54 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: gázai övezet hihetetlen fel nem robbant bomba online hadviselés

Láttam a neten egy képet, amelyen palesztinok néznek egy fel nem robbant izraeli bombát, amely a Gázai övezet Deir Al-Balah városán kívül esett le az útra.

Hát, én ezt nem értem. Honnan esett le? Egy autóról, vagy csak leejtették? Ennél sokkal kisebb acélgolyókat néhány méterről meglengetve épületeket bontanak. Én láttam a II. Világháborúban fel nem robbant bombát, de az a tetőszerkezet és két födém átszakítása után állt meg. Ezen a képen meg sértetlen az aszfalt is. Mindenki azt hisz el, amit akar, vagy szeretne, esetleg érdekében áll valótlanságot állítani, de hogy ez a marha nagy bomba repülőről, vagy ágyúból kilőve esett ide, az lehetetlen. Ez is az online hadviselés része lehet, Olvastam én már olyan hülyeséget is, hogy Putyin gépe lehetett a célpont a maláj gép lelövése helyett.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr996570407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása