Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gengszterosztag

2013.02.22. 15:11 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: film mozi gengszterosztag

Megnéztem (ezúttal egyedül, mert a nejem nem szereti a soklövetű filmeket) a Gengszterosztag-ot. Szomorúan tapasztaltam, hogy ismét emelték a mozijegyek árát, immár több, mint 20 %-kal. Egy teljesárú 3D-s mozijegy már 2240.-Ft-ba kerül abban a moziban, ahová szoktam járni. Ez már durva, hiszen 7800.-Ft-ba került a négy előadásra szóló bérletünk a Fővárosi Operettszínházba, ami ugyebár csak 1950.-Ft előadásonként. Itt élő zenekarral, énekkarral, tánckarral szuper díszletekkel, jelmezekkel előadott sokszereplős produkciókat láthatunk, nem az egész világban eladott kópiákat. Szeretem a mozit, a látványt, de ez már aránytalan. Így lesz a látogatottság egyre kisebb. Már nem kell előre jegyet venni, már siker, ha csak félig üres a mozi. Különben érdemes megnézni egy moziműsort, egyre kevesebb a vetítés, délelőtt már alig van néhány helyen.
A film valós eseményeken alapul 1949-ben. Állítólag Los Angelesben azóta sem tudta megvetni a lábát a maffia. Nagyon jól megkomponált alkotás, persze sok lőszer felhasználásával, nagy verekedésekkel, látványos szórakozóhelyekkel. A szereplők kitűnőek, a korabeli környezet valószerű. Nekem tetszett.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr145098548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása