Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Megszívtam a Windows 8 frissítést

2012.11.27. 15:00 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: microsoft számítástechnika computer windows8 windows XP frissites

Nekem még Windows XP-m van, ezért felkeltette az érdeklődésemet a Microsoft ajánlata, mely szerint 29,99 €-ért frissíthetek Windows 8-ra.
A frissítési segédlet futtatása semmi problémát nem talált, így megbíztam abban, amit ígértek: "Megvizsgálja, hogy a hardvereszközök, az alkalmazások és a csatlakoztatott eszközök együttműködnek-e a Windows 8 rendszerrel." Elkezdtem a frissítést a pénzügyi rész befejezése után. Meglepetéssel tapasztaltam, hogy a Windows 8 felülírta a rendszeremet, elindult, de nem volt sem hálózatom, sem hangom. Ez egy nagy kiszúrás, mert akinek egy számítógépe van, az nem is tud panaszkodni, vagy driver frissítéseket keresni (persze, akinek van egy Linux Live CD-je, mint nekem, annak szerencséje van, mert ezzel egyből működött a hálózat és hang is).
Megírtam a Microsoftnak, az Asus P5LD2 alaplapomra integrált hardverek (hangkártya, hálózati kártya) nem telepíthetők, mert az eredeti CD-t fel sem ismeri a Windows 8!
Ezt kellett volna a Frissítési segédnek megállapítani, akkor nem dobtam volna ki az ablakon 35 €-t (fizetés közben derült ki, hogy 4,79 € adót is felszámítanak).
Olyan pipa lettem, hogy kipróbáltam egy másik particióra visszatelepíteni az XP-t, de ezután már nem működött a Window 8, hiszen azt is ugyanerről a legális CD-ről telepítettem.
El kell ismerni, hogy rendes volt a Microsoft, mert egy hét után visszautalta a 29,99-t (persze az adót az állam lenyelte). Összességében gazdagabb lettem egy tapasztalattal és szegényebb 1600.-Ft-tal (az adó és az árfolyamváltozások, kétszeri átváltás banki trükkjei miatt).

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr224926410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása