Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

UPC kálváriám

2012.07.24. 16:29 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: upc digitális tv hibabejelentés szoftverhiba

Már több, mint három éve az UPC digitális kábeltelevízió szolgáltatását veszem igénybe. Szombaton (12.07.21) azt tapasztaltam, hogy nincs digitális TV műsor, csak analóg van, a digitális szolgáltatás képernyőjén a következő üzenet látható:
"A beállítás folyamatban van, néhány perc múlva ön is élvezheti a digitális kábeltelevíziózást." A néhány perc három napig tartott, ugyanis a hibabejelentés telefonon nem sikerült. mert sokadik próbálkozás után is csak a következő gépi üzenetet kaptam:
"Rendkívül magas hálózatunk leterheltsége. Kérjük ismételje meg hívását később." Közben persze elvégeztem minden lehetséges tesztet az ügyfélszolgálat weboldalának tanácsai szerint. Visszaállítottam a gyári beállításokat, újra kezdtem a helyi programozást stb. Az eredmény ugyanaz volt, mint az elején: minden működik, a menü, a guide stb. A teszt kitűnő, gratulál a program stb., de kép az nincs, csak a türelemre intő felirat: "A beállítás folyamatban van, néhány perc múlva ön is élvezheti a digitális kábeltelevíziózást." Jópofa a szolgáltató, minden marhaságot elvégeztet a fogyasztóval (én legalább két órát vacakoltam a hét végén), a végén meg nem hibaüzenetet küld a szoftver, hanem türelemre int, ráadásul a munkadíjat nem fizetik meg.
Hétfőn bepöccentem és írtam egy kissé emelt hangú e-mailt.
Mentségükre szóljon, hogy ez eredményre vezetett. Ma felhívtak és egy udvarias szakember megkért, hogy vegyem ki a médiabox kártyáját (azt sem tudtam, hogy van ilyen, tehát azt sem, hogy hol van). Eligazítása után megkért, hogy a rajta lévő vonalkód számsorát diktáljam be. Utána megkért, hogy indítsam újra a médiaboxot (a szokásos informatikai varázsmondat: húzd ki, majd 10 mp múlva dugd vissza). Csodák csodája, megjelent a kép is. Mivel végig tartottuk a telefonos kapcsolatot, megkérdeztem a hiba okát. Kiderült, hogy a három és fél éve tartó előfizetésem kódja ismeretlen módon "eltűnt" a rendszerükből. Miután ezt beírta, újra volt digitális tévé.
Azt nem értem, hogy a XXI. században hogyan lehet ilyen szerencsétlenül hülye szoftvert alkalmazni egy nemzetközi cégnek, hogy tökéletesnek minősítse a kapcsolatot ahelyett, hogy kiírná hogy nem vagyok előfizető, vagy ha igen, akkor kérné a médiabox kártyakód bevitelét egy ablakba. Így öt perc alatt lerendezhettem volna a problémát (a kódot az ügyfélszámomhoz kapcsolni nem egy nagy was ist das).

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr304675389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása