Már több, mint három éve az UPC digitális kábeltelevízió szolgáltatását veszem igénybe. Szombaton (12.07.21) azt tapasztaltam, hogy nincs digitális TV műsor, csak analóg van, a digitális szolgáltatás képernyőjén a következő üzenet látható:
"A beállítás folyamatban van, néhány perc múlva ön is élvezheti a digitális kábeltelevíziózást." A néhány perc három napig tartott, ugyanis a hibabejelentés telefonon nem sikerült. mert sokadik próbálkozás után is csak a következő gépi üzenetet kaptam:
"Rendkívül magas hálózatunk leterheltsége. Kérjük ismételje meg hívását később." Közben persze elvégeztem minden lehetséges tesztet az ügyfélszolgálat weboldalának tanácsai szerint. Visszaállítottam a gyári beállításokat, újra kezdtem a helyi programozást stb. Az eredmény ugyanaz volt, mint az elején: minden működik, a menü, a guide stb. A teszt kitűnő, gratulál a program stb., de kép az nincs, csak a türelemre intő felirat: "A beállítás folyamatban van, néhány perc múlva ön is élvezheti a digitális kábeltelevíziózást." Jópofa a szolgáltató, minden marhaságot elvégeztet a fogyasztóval (én legalább két órát vacakoltam a hét végén), a végén meg nem hibaüzenetet küld a szoftver, hanem türelemre int, ráadásul a munkadíjat nem fizetik meg.
Hétfőn bepöccentem és írtam egy kissé emelt hangú e-mailt.
Mentségükre szóljon, hogy ez eredményre vezetett. Ma felhívtak és egy udvarias szakember megkért, hogy vegyem ki a médiabox kártyáját (azt sem tudtam, hogy van ilyen, tehát azt sem, hogy hol van). Eligazítása után megkért, hogy a rajta lévő vonalkód számsorát diktáljam be. Utána megkért, hogy indítsam újra a médiaboxot (a szokásos informatikai varázsmondat: húzd ki, majd 10 mp múlva dugd vissza). Csodák csodája, megjelent a kép is. Mivel végig tartottuk a telefonos kapcsolatot, megkérdeztem a hiba okát. Kiderült, hogy a három és fél éve tartó előfizetésem kódja ismeretlen módon "eltűnt" a rendszerükből. Miután ezt beírta, újra volt digitális tévé.
Azt nem értem, hogy a XXI. században hogyan lehet ilyen szerencsétlenül hülye szoftvert alkalmazni egy nemzetközi cégnek, hogy tökéletesnek minősítse a kapcsolatot ahelyett, hogy kiírná hogy nem vagyok előfizető, vagy ha igen, akkor kérné a médiabox kártyakód bevitelét egy ablakba. Így öt perc alatt lerendezhettem volna a problémát (a kódot az ügyfélszámomhoz kapcsolni nem egy nagy was ist das).
UPC kálváriám
2012.07.24. 16:29 | svejk | Szólj hozzá!
Címkék: upc digitális tv hibabejelentés szoftverhiba
A bejegyzés trackback címe:
https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr264675389
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.