Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A Magyar Posta fényezi magát

2012.07.03. 15:45 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: hülye reklám magyar posta pénzkidobás dünnyögéseim

Halála előtt (Mi lesz veled Magyar Posta?) telerakja a várost óriásplakátokkal a Magyar Posta, noha évről-évre rosszabb teljesítményeket produkál. 145 éve még megtalálták a címzetteket, igaz, hogy egy kicsit lassan. Akkor még természetes volt, hogy megkérdezték a rossz címre küldött levelekről az ott lakókat, vagy utánajártak volna az elköltözöttek elérhetőségének. Én egy 50 lakásos társasházban lakom, ahol nap mint nap a levélszekrények fölé teszi a postás azokat a leveleket, amelyeknek nem találja a ládáját. Régen ezeket visszavitték "címzett ismeretlen" bélyegzővel, ma viszont napokig ott vannak. Ha egy jótét lélek ráírja az elköltözött címzett új lakóhelyét, le se szarja a kézbesítő, ott hagyja a levelet, mert ő teljesítette a feladó által feltüntetett kézbesítést.
Múlt héten csomagot kaptam (volna). 28-án - megkérdezésem és időpont közlése nélkül - kaptam egy SMS-t, hogy másnap jön a küldemény. Nekem akkor temetésre kellett mennem, ezért én is küldtem egy választ, hogy 14:00 óra után leszek otthon. 29-én délben megcsörrent a mobilom, hogy nem tudták kézbesíteni a csomagot, délután 17 óráig átvehetem a postahivatalban. 14:30 körül elmentem érte, de közölték, hogy még nincs ott, mert nem ért vissza a kézbesítő, különben is új munkaerő, nem tudja, hogy ilyenkor csak másnap lehet átvenni a cuccot. 30-án ismét elmentem, rendben megkaptam a küldeményt. Most jön a poén: július 2-án kaptam egy levelet a Magyar Postától, hogy küldeményem van amit átvehetek.
Ez egy agyrém. Mi pénzbe kerül ez a sok baromság, az óriásplakátokról nem is beszélve. Itt már mindenki hülyének nézi az embereket?
Érdemes elolvasni ezt a blogbejegyzést is.



A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr774626159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása