Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Project X - A buli elszabadul

2012.03.21. 16:09 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: film mozi project x

Ez volt húsz éve a legszarabb film, amiért fizettem. Átvert a Pesti Est azzal, hogy a címlapon hozta, hogy a Másnaposok rendezőjének filmje. Persze, lehettem volna figyelmesebb, mert a rendező Nima Nourizadeh, valami isten tudja, hogy honnan származó manus. A filmje bármilyen skálán egyest kapna, ha a jobbak ennél nagyobbak.
A további átverés az volt, hogy magyarul beszélőnek tüntették fel a márc. 15-21-i számban, viszont feliratos volt. Rajtam kívül még négy (NÉGY!) lúzer ült a Corvin Jávor termében. A távolmaradók okosabbak voltak.
Egy 98%-ban kézi kamerával felvett naturális ökörség, amit vígjátéknak hirdettek, de a jelenlévő öt marha egyszer sem nevetett. Ocsmány dumák, jó cicik vannak benne, de ez ma már nem elég.
Azt sem értem, hogy egy olyan vallásos társadalomban, ahol az is számít, hogy egy választott képviselő milyen felekezet tagja, ki adott erre a szemétre pénzt? 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr224330899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása