Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rabló patikák

2012.02.17. 16:29 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: rablás patika

Állandóan panaszkodnak a patikusok a megnövekedett adminisztráció, kedvezőtlen támogatás, kispatikák tönkremenetele stb. miatt. Hát, én nem bánnám, ha kevesebb patika lenne, de azok legalább becsületesek legyenek.
Ma jártam egy patikában két deci sebbenzinért. Vittem üveget is, hogy abba töltsék bele. Azt mondták, hogy nem lehet, csak általuk kiszerelt terméket árusítanak. Egye fene, mondtam, legyen így. Meglepetésemre egy, az általam vittel azonos üvegben kaptam meg a benzint az alábbi nyugtával:


Ezen látható, hogy a 248.-Ft-os benzinért 411.-Ft-ot, tehát 66%-kal többet fizettem az üvegért, a kupakért és a betöltésért. Az a törvény, amely ezt lehetővé teszi, az törvényesíti a rablást. Gondoljunk bele hogy mi lenne akkor, ha egy sokkal komplikáltabb csomagolású tartós tej, vagy paradicsomlé blokkján találnánk ilyen pluszköltségeket. Kitörne a palotaforradalom, az ombudsman ugrálna, a pártok üvöltenének a parlamentben és az EU újra elmarasztalna minket.
 Azt meg végképp nem értem, hogy miért szerepel a nyugtán, hogy "A felírt cikkek helyettesíthetőségére vonatkozó tájékoztatást megadtuk." Mivel helyettesíthetem? Gázolajjal? Nyilván egy újabb számítástechnikai bravúr, ami minden blokkra rákerül akkor is, ha dolort, kodeint, vagy egyéb mérget adnak el, számítva arra, hogy a vevők legfeljebb 10%-a olvassa el, de azt is már csak otthon teszi meg, mint én és káromkodik egy marha nagyot.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr304124160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása