Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vége az EU-nak?

2011.11.11. 15:15 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: gazdaság eu woody allen alan greenspan joschka fischer groucho marx

Okos emberek sorozatosan temetik az EU-t. Többek között Alan Greenspan, a volt Fed-elnök szerint "az EU bukásának oka az alapítók rövidlátása volt" (így, múltidőben), míg Joschka Fischer egy kicsit szelídebben csak azt mondta, hogy: "felejtsük el a 27 uniós tagállamot!"

Nekem erről az egész EU cirkuszról meg eszembe jutott, hogy ha mi belépünk valahová, az tutira szarban lesz, ugyanúgy, mint a KGST, meg a Varsói Szerződés. Csodálom, hogy ezt a nagyokos EU politikusok nem tudták és nálunk is csak a lejmolást helyezték előtérbe, hátha majd jön valami csoda is. Addig olyanokat csináltunk, az ingyen kapott pénzből, mint a bodrogkersztúri kilátó, vagy a szerencsi Hegyalja-kapu.

Meg kellett volna fogadni a bölcs öregek mondását: "Soha nem lépek be olyan klubba, amelyik hajlandó befogadni engem." Ezt az idézetet egyesek Woody Allen-nek, míg mások pedig Groucho Marx-nak tulajdonítják. Én inkább az utóbbira tippelek:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én már 2004-ben is ezt mondtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr173370931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása