Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Végkielégítések

2010.10.30. 15:20 | svejk | 1 komment

Címkék: politika dünnyögéseim végkielégítések

Engem senki sem vádolhat azzal, hogy bármelyik politikai párt szimpatizánsa vagyok. Nekem mindig a rendszerrel volt bajom.


 

E bevezető után meg kell mondanom: egyetértek azzal, hogy szüntessék meg a magas végkielégítéseket. Én ugyan nem 98%-os különadóval kezdtem volna, hanem az állami alkalmazottakra vonatkozó törvények módosításával.
Indokom pedig az, hogy aki a többi adófizető pénzéből szerzi a jövedelmét, az ne kaphasson munka nélkül szerzett jövedelmet (máshol sem ildomos, de ha a tulajnak megéri, ám legyen). Engem a versenyszférából, külföldi tulajdonú privatizált cégtől küldtek el 38 év munkaviszony után egyetlen fillér végkielégítés nélkül. Örültem, hogy korkedvezménnyel nyugdíjba mehettem.
A diszkrimináció korra, nemre, a munkaviszony jellegére vonatkozóan stb. egyaránt megengedhetetlen.
Megjegyzem, hogy az átkosban nem voltak ilyen hatalmas végkielégítések.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr462409839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lébenkanál 2010.10.31. 13:40:21

Ha a 2 miila feletti végkielégítés a jó erkölcsbe ütközik, akkor a 98%-os adó nem? Ehhez képest Tocsik 10%-os sikerdíja smafu. Ha nem akarnak nagy pénzt kifizetni, akkor a végkielégítések számítását tartalmazó törvény végére egy kiegészítést kellett volna tenni, hogy annak összege a bruttó 2 millió forintot nem haladhatja meg. Ezzel az Alkotmánybíróság nem is foglalkozott volna.
süti beállítások módosítása