Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Bankváltás magyar módra

2010.09.09. 15:05 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: esetek dünnyögéseim magyar módra bankváltás

Elegem lett a régi bankomból és úgy döntöttem, hogy váltok. Állítólag 2008 óta ez egy egyablakos folyamat a választott új pénzintézetnél. Kiválasztottam egy bankot, amelynek kedvező kondíciói, megtakarítási ajánlatai vannak, sőt az alábbiakat ajánlotta honlapján:

"Gondolta volna, hogy ilyen egyszerű is lehet a bankváltás? Az Ön kényelme számunkra mindennél fontosabb! Ne álljon feleslegesen sorba, bízzon meg bennünket fizetési megbízásai bankunkhoz történő áthelyezésének lebonyolításával! Sőt, akár régi bankjánál lévő bankszámlája megszüntetését is kezdeményezheti nálunk. Nem kell mást tennie, mint jelezni fiókunkban bankváltási szándékát."

Hát, ez nekem nagyon tetszett és el is mentem bankszámlát nyitni. Kb. 40 perces procedúra után kiderült, hogy a kedvezményezetti megbízás csak úgy érvényesíthető, ha azt a leendő örökös is aláírja, valamint régi bankommal csak úgy tudják a bankszámlát lezárni, ha nem volt bankkártyám, net-, vagy telebankom. Szerintem manapság ezek legalább egyike az ügyfelek 99%-ának van. Mivel nem lakom messze, könnyű volt a feleségemmel aláíratni a kedvezményezetti megbízást, majd visszavittem azt a bankba. Másnap belátogattam a régi bankomba, hogy betétem nagy részét átutaljam az új bankba, mivel ezt telebankon keresztül nem lehetett elintézni. Alighogy hazaértem, keresett az új bank csinos fiatal ügyintézője, hogy sajnos nálam maradt az eredeti példány a jövedelemátutalás váltásáról, náluk csak másolat van, legyek szíves befáradni a fiókba lebonyolítani a cserét.

Ha valaki jól figyelt, akkor eddig már háromszor voltam az új, egyszer a régi pénzintézetnél és még nincs vége a dolognak. A régi bankszámlát addig nem mondhatom fel, amíg az első tranzakciók meg nem jelennek az új helyen. Ha ez megtörtént - erre legalább egy hónapot várni kell a rendszeres bevételek és kiadások miatt - akkor visszaadhatom a régi bankkártyámat és megszüntethetem a számlát. Ez testvérek között ötszöri látogatás a bankokba.

Gondoljátok meg, proletárok!

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr392282905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása