Általában a Rossmannál vásároltam eddig háztartási és piperecikkeket. A mai estem azonban katasztrofális volt. Mivel vásárlói hűségkártyánkon összejött a kedvezményre jogosító pontszám, elmentünk a nejemmel. (Ő vásárolni, én trógerolni.) A pénztárnál nagynehezen bepötyögték a kb. 15 000 .-Ft-nyi árut, kiderült, hogy a pénztárgép (számítógép) szoftvere kétszer vonta le a 15%-os kedvezményt. A pénztáros elment telefonálni a központba, mi meg vártunk, vártunk. Visszajőve elnézést kért, majd ki kellett rakodnunk és előröl kezdte a műveletet. Az eredmény persze változatlan volt. Amikor mégegyszer kérte, hogy pakoljak ki, megkérdeztem, hogy nem tudnak papírszámlát adni, vagy a gép által kiszámolt 1x15%-ot levonni? Ők sajnos ilyesmire nincsenek felkészülve, számlatömbjük nincs, számítógép átvette a hatalmat. Mint elmondta, ma reggeltől új szoftvert állítottak üzembe és az egész országban ilyen hibás a hűségkártyás vásárlás. A vége az lett, hogy háromnegyed órás tökölődés után dolgavégezetlenül eljöttünk.
Én többet be nem teszem a lábam hozzájuk.
Rossmann, avagy számítógép rabjai
2010.08.02. 13:51 | svejk | Szólj hozzá!
Címkék: vásárlás számítógép rossmann esetek dünnyögéseim
A bejegyzés trackback címe:
https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr352193278
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.