Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Töprengés

2009.07.01. 15:46 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: dünnyögéseim blogproblémák

Döntenem kell. Sajnos, régi blogommal, ahol három és fél évig publikáltam és szerettem, technikai problémák vannak, a fórumot leállították, levelemre nem válaszolnak, lassú, régi feltöltések nem jelennek meg, új regisztrációt sem fogadnak stb. így váltanom kell. Már több szolgáltatót látogattam, de kissé igényes vagyok, másrészt meg a régi beidegződéseim működnek, mindig azt keresem, ami a másikban jó volt. Itt sem tudom, hogy mekkora tárterületet biztosítanak nekem, hogyan lehet videót, weben lévő képet beilleszteni (html kód nélkül) stb., de egy darabig próbálkozom és tanulok, mert úgy látom, hogy legalább törődnek a mezei bloggerrel, van gépház, lehet kérdezni. Üdvözlök mindenkit!

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr311220229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása