Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vihar után

2006.12.01. 15:10 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: szvsz

Woody Allen után szabadon: aki ért valamihez, az csinálja, aki nem ért hozzá, az tanítja, ha ahhoz sem ért, akkor ombudsman lesz.
Két ombudsmanónk három hónappal az augusztus 20-i vihar után megmondja a valódit: ki a hibás, mit kellett volna csinálni. Én azt sem értem, hogy egyáltalán miért foglalkoztak a témával, hiszen hivatalos elnevezésük az "Állampolgári jogok biztosa". Ebből következik, hogy azzal kellene foglalkozniuk, ami az alkotmányban és törvényekben szerepel. Ügyelniük kell arra, hogy mindenki szabadon gyakorolhassa jogait.
Utólag a lépcsőházban én is mindig okos vagyok, de kérdem én, hogy mi lett volna, ha az ünnepi rendezvényt lefújják, a vihar kétszáz méterrel nyugatabbra vonult volna át Budapesten? Évekig köznevetség tárgya lett volna mindenki, mint Demszky a tornádóbejelentés miatt, Miskolc polgármestere pedig a jégeső előrejelzésért.
Szerintem ha valaki kimegy egy tömegrendezvényre, legyen az ünnep, sportesemény, vagy tüntetés, annak vállalnia kell saját maga és családtagjai iránt a felelősséget.
A másik észrevételem a tömegbecsléssel kapcsolatos. Ki a fene hiszi el, hogy 1,5 millióan voltak a tüzijátékon? Szerintem a budapestiek 3/4-e otthon volt, tehát kb. max. 425 ezren lehettek, plusz a vidéki és külföldi nézők. Próbáljon meg valaki utánaszámolni, hogy a rakpartok szűk helyén hogyan férne el ennyi ember a Margit-híd és Petőfi-híd között? Minden héten sokkal többen halnak meg útjainkon közlekedési balesetben, mégsem foglalkozik velük az ombudsman.
SZVSZ, ha van egyáltalán felelős, az a jóisten. Ő büntet minket tornádóval, jégesővel, cunamival, földrengéssel, ombudsmannal.
(Szerintem simán politizálnak az ombudsmanok.)

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr4520469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása